دانلود رمان

مرجع رمان

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

نام رمان : عاشقانه آرام من و تو

نویسنده : nafas*n کاربر انجمن نودهشتیا

حجم کتاب : ۱٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۷ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۷ (APK)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

تعداد صفحات : ۱۴۱

خلاصه داستان :

سرگرد احدی میخواد یه انتقام بگیره و سرگرد طاهری تو این راه بهش کمک میکنه حالا چی میشه و جریانش چیه رو خودتون باید بخونید …


قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

پسورد : www.98ia.com

منبع : wWw.98iA.Com

با تشکر از nafas*n عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

قسمتی از متن رمان :

یزدانی …یزدانی
یزدانی وارد اتاق شدو محکم پاهاشو بهم زدو دستشو کنار سرش گذاشتو محکمو با اقتدار گفت:بله قربان
بیا این پرونده هارو ببر
یزدانی اومدو پرونده ها رو برد همین موقعه تلفن به صدا دراومد
بله-
-سلام جناب(سرگرد)
بَه سلام مزدک خوبی چه عجب-
بابا روتو برم رو که نیست ازبس رفتی ماموریتو آدم کشتی پوست کلفت شدی-
خوب بابا غلط کردم بگو چیکار داری-
-جون تو هیچی فقط زنگ زدم حالتو بگیرم
بازی بازی با دم شیرم بازی-
هویی تو الان به چیت می نازی به اون درجه هات -
-مگه بده
نه والا کی گفته بده-
ببین من کلی کار دارم وقت شنیدن حرفای مفت تورو ندارما-
-چی شد باز آب روغن قاطی کردی
واقعا کار دارم مزدک-
باشه بابا مزاحم نمیشم زنگ زدم بگم شام بیا اینجا -
خیر باشه-
خیر بودنش که خیره تو بیا اونوقت من بهت میگم خیره یا شر-

  • ۹۴/۰۳/۲۴
  • mihandl aghili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی